1669 پشتیبانی سریع

تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت

1032 بازدید
تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت

مرکز تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت با ارائه انواع خدمات در زمینه تعمیر جارو برقی، در تمام ایام هفته حتی روز های تعطیل در خدمت شما عزیزان می باشد. لازم به ذکر است که تعمیرات با استفاده از قطعات فابریک انجام می‌ شود. همین امر باعث افزایش طول عمر جارو برقی شما می شود. در نظر داشته باشید که این برند با سابقه درخشانی که دارد جایگاه ویژه ای در منازل ایرانیان دارد.

 

شماره تماس تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

شرکت پاکشوما مرکزی مجهز می باشد و تعمیر کاران متخصصی دارد. شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر جارو برقی های خود را به کارشناسان فنی این مجموعه بسپارید.

نحوه تماس با مجموعه تعمیر جارو برقی پاکشوما این گونه است که پس از تماس شما با شعبه رشت، درخواست تعمیر شما ثبت شده و در بازه زمانی مشخص متخصصین در محلی که مشتری قید کرده است حضور پیدا می کنند.

تعمیر انواع مدل های جارو برقی با استفاده از قطعات اصلی انجام می شود. تعمیرکاران مرکز تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت با ارائه فاکتور و گارانتی جهت تضمین کیفیت خدمات و قطعه تعویض شده، به مشتری اطمینان خاطر می دهند که مشکل دستگاه کاملاً برطرف شده است.

در نهایت با مشتری تماس گرفته شده و درباره نحوه تعمیر جارو برقی پاکشوما نظرسنجی می شود. شما می توانید با استفاده از شماره های موجود در دفترچه راهنما، از خدمات تعمیر جارو برقی پاکشوما بهره مند شوید.

 

درباره برند پاکشوما

 

برند پاکشوما یک برند کاملا ایرانی است. خدمات پس از فروش جارو برقی پاکشوما توسط تعمیرگاه تعمیرات جارو برقی پاکشوما در سراسر کشور انجام می شود. در هنگام مواجه با خرابی جارو برقی پاکشوما می توانید با شماره های روی ضمانت نامه محصول تماس گرفته و از این خدمات در استان رشت استفاده نمایید.

اگر مدت استفاده از گارانتی جارو برقی پاکشوما شما تمام شده است، می توانید از خدمات مرکز تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت با کمترین هزینه بهره مند شوید.

 

مشکلات رایج جارو برقی پاکشوما

 

جارو برقی یکی از پرمصرف ترین لوازم منزل است که نقش مهمی در نظافت دارد؛ بنابراین مانند هر وسیله دیگری ممکن است دچار عیب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. در ادامه به برخی از سؤالات کاربران جارو برقی های پاکشوما می پردازیم.

·       چرا برق به جارو برقی پاکشوما نمی رسد؟

اگر دو شاخه برق و پریز سالم باشد، بهتر است سیم رابط جارو برقی بررسی شود. اگر سیم اصلی جارو برقی آسیب دیده باشد باید تعویض شود. برای اطمینان از رسیدن برق به دستگاه و سالم بودن سیم، از فازمتر و یا ولت متر استفاده کنید.

اگر سیم جمع کن سالم بود، ولی برق به جارو برقی نمی ‌رسید حلقه گردان سیم جمع کن را چک کنید.

·       چرا جارو برقی پاکشوما صدای زیادی تولید می کند؟

ابتدا مطمئن شوید که موتور جارو برقی پاکشوما شما از نوع کم صدا یا پر صدا است. چنانچه صدای جارو برقی به یکباره زیاد شد، باید بدانید که مشکل دارد. برای رفع این مشکل موارد زیر را بررسی می ‌کنیم.

بلبرینگ های موتور را بررسی می کنیم. لوله و خرطومی جارو برقی را بررسی می ‌کنیم که گرفتگی نداشته باشد. اگر کلکتورها جرقه بزنند جارو برقی صدا تولید می کند.

·       علت کاهش مکش جارو برقی پاکشوما چیست؟

اگر جارو برقی نیم سوز شده باشد، قدرت مکش پایین می آید. اگر موتور سالم است، کیسه زباله جارو برقی را تعویض کنید؛ زیرا با پر بودن کیسه مکش جارو برقی کم می شود. اگر لوله یا خرطومی جارو برقی با چیزی مسدود شده باشد و یا برس جارو برقی بیش از حد کثیف باشد، مکش کم می شود.

گاهی کثیف بودن فیلتر جارو برقی پاکشوما هم مکش جارو برقی را کم می کند. شستن و تمیز کردن مرتب فیلتر جارو برقی بر قدرت مکش دستگاه تأثیر می گذارد.

·       چرا زغال موجود در جارو برقی پاکشوما سوخته است؟

چنانچه زغال جارو برقی شما سوخته باشد، باید تعویض شود. با تعویض زغال جارو برقی باید کلکتور هم تمیز شود و آثار باقی مانده از سوختگی زغال از بین برود. چنانچه زغال جدید به خوبی جایگزین شود با روشن شدن دستگاه قدرت موتور افزایش خواهد یافت.

·       چرا جارو برقی بوی سوختگی می دهد؟

سوختن یا نیم سوز شدن موتور جارو برقی می تواند دلیل این مشکل باشد. خرابی بلبرینگ موتور نیز می تواند دلیل این مشکل باشد. همچنین اتصالات لوله خرطومی جارو برقی خود را چک کنید.

·       دلیل ایجاد جرقه در جارو برقی پاکشوما چیست؟

کلکتور را بررسی نمایید شاید ذغال گیر کرده باشد. خرابی موتور و بلبرینگ نیز می تواند دلیل این مشکل باشد. زمانی که سیم جمع کن جارو برقی پاکشوما خراب شود، باید پلاتین های داخل سیم جمع کن تعمیر شود تا این مشکل برطرف شود.

برای برطرف کردن هر یک از این مشکلات کافی است با مرکز تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت تماس حاصل فرمایید و از خدمات این مجموعه بهره مند گردید.

 

نکاتی جهت سرویس و نگهداری جارو برقی پاکشوما

 

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن طول عمر جارو برقی پاکشوما باید نکاتی را در نظر گرفت.

1.     کیسه زباله جارو برقی را قبل از پر شدن کامل تعویض کنید.

2.     از مسدود نبودن قسمت لوله و خرطومی جارو برقی اطمینان حاصل فرمایید.

3.     همیشه مراقب فیلتر های جارو برقی باشید و در صورت کثیف شدن آن ها را تمیز و یا تعویض کنید.

4.     هرگز از جارو برقی برای جمع کردن مایعات استفاده نکنید. در صورت ورود آب به جارو برقی موتور آسیب جدی می بیند.

5.     همیشه زمان مشخصی را برای بررسی تمیز بودن فیلتر جارو برقی در نظر بگیرید. چون در صورت کثیف بودن میزان مکش پایین می ‌آید و به موتور آسیب می زند.

6.     در صورتی که بیشتر از ۳۰ دقیقه از جارو برقی به طور مدام استفاده کنید به موتور آن آسیب می رسانید.

نکاتی جهت سرویس و نگهداری جارو برقی پاکشوما

نکاتی جهت سرویس و نگهداری جارو برقی پاکشوما

 

هزینه تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت

 

کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می شود. پس از کسر تخفیفات، ریز هزینه ها در قالب فاکتوری به مشتری ارائه خواهد شد. مرکز تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت سعی بر این دارد که قطعات را تعمیر کند.

ولی اگر امکان پذیر نبود، با تعویض قطعه با یک قطعه اورجینال، مشتری را آسوده خاطر می کند. اگر بخواهیم هزینه دقیقی را برای تعمیر جارو برقی پاکشوما اعلام کنیم، باید بگوییم که هزینه تعمیرات این محصول بستگی به مشکل موجود در جارو برقی دارد؛ اما خیالتان از بابت هزینه تعمیرات راحت باشد زیرا تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما، مطابق تعرفه های اتحادیه محاسبه می شود.

 

نحوه ثبت درخواست تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت

 

روند استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت به این صورت است. در صورت خرابی جارو برقی پاکشوما، می توانید با یکی از شعب تعمیرگاه مجاز جارو برقی پاکشوما در رشت تماس بگیرید.

در ابتدا متخصصان طی تماس تلفنی سعی می کنند ایراد جارو برقی را پیدا کنند. اگر مشکل جزئی باشد، شما را راهنمایی می‌ کنند تا خودتان مشکل دستگاه را برطرف کنید. در غیر این صورت می توانید درخواست تعمیر خود را ثبت کنید تا تکنیسین‌ های مجموعه برای رفع مشکل در محل مورد نظر شما حضور یابند.

تعمیرکاران مجاز تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت ظرف مدت کوتاهی در محل حاضر شده و دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می کنند.

لازم به ذکر است که قیمت های تعمیر و هزینه قطعه استفاده شده برای جارو برقی پاکشوما طبق نرخ اتحادیه محاسبه می شود. مجموعه تعمیر جارو برقی پاکشوما در رشت متخصصین با تجربه ای در زمینه خدمات و سرویس جارو برقی های پاکشوما دارد. شما می توانید با تماس با این مجموعه و ارسال آدرس در کمترین زمان از خدمات مرکز تعمیر جارو برقی پاکشوما در محل مورد نظر خود بهره مند شوید.

متخصصین تعمیر جارو برقی پاکشوما بعد از تعمیر و عیب یابی جارو برقی پاکشوما هزینه را تعیین می کنند و در صورت توافق بین دو طرف تعمیر جارو برقی شما به بهترین نحو انجام می گردد.

اگر یک جاروبرقی نداشته باشید متوجه می شوید که این وسیله چه اندازه برای شما کارایی داشته و اکنون کمبود آن احساس می ‌شود. بنابراین اگر از جاروبرقی پاکشوما استفاده می‌ کنید و اکنون دچار خرابی شده است، سریعاً با تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما تماس بگیرید. به محض تماس شما، تعمیرکاران ما به منزل شما مراجعه می ‌کنند تا تعمیر جاروبرقی پاکشوما در رشت به صورت حضوری و در محل انجام گیرد.

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات مرکز برای تعمیر جاروبرقی پاکشوما در رشت

 

اگر چه جاروبرقی وسیله کوچکی است و جابجا کردن آن اصلا مشکلی ندارد ولی اگر وقتی شما با مرکز تماس بگیرید درخواست خدمات در محل را داشته باشید ما خود را موظف می دانیم تعمیرکاران خود را به منزل شما اعزام کنیم. برای رفت و آمد تکنسین‌ ها هزینه ای دریافت نخواهد شد.

تعمیرکاران ما بعد از بررسی جاروبرقی و کشف عیب رخ داده در دستگاه، دست به کار تعمیرات می شوند. در حین تعمیر کردن اگر متوجه شوند قطعه ای خراب شده، ابتدا سعی می کنند آن را تعمیر کنند چون به هر حال هزینه ها در این صورت کمتر می ‌شود اما اگر بدانند که باز هم با تعمیر قطعه معیوب، عملکرد جاروبرقی به حالت قبل برنمی گردد، برای آن جایگزینی انتخاب خواهند کرد. قطعات فابریک در تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما استفاده می شود. وقتی گارانتی آن ها را مشاهده کنید از این بابت مطمئن خواهید شد.

همکاران ما باید به شما یک ضمانت نامه تحت عنوان گارانتی تعمیرات تحویل دهند که تضمین می کند تعمیرات به بهترین شکل ممکن انجام شده است. اگر در مدت اعتبار ضمانت نامه دوباره جاروبرقی دچار همان خراب شد شما می‌ توانید با تعمیرگاه تماس بگیرید و از تعمیرکار مربوط به خواهید جاروبرقی شما را به صورت رایگان تعمیر کند.

در آخرین مرحله باید فاکتور را دریافت کنید. فاکتور باید مهر تعمیرگاه داشته باشد و هزینه ها را به صورت جزء به جزء شرح داده باشد.

 

عیوب رایج در جاروبرقی پاکشوما

 

جالب است بدانید هر نوع خرابی که در داخل جاروبرقی رخ می دهد نیازی به تعمیر جاروبرقی پاکشوما در رشت نخواهد داشت بلکه ممکن است یک اشتباه از سوی شما یا سهل انگاری در استفاده درست از جاروبرقی منجر به از کار افتادن آن شده باشد.

برای مثال اگر کیسه یا فیلتر جاروبرقی پر باشد، مسلماً قدرت مکش آن کاهش پیدا می ‌کند و یا اگر شی بزرگی در لوله خرطومی جاروبرقی گیر کند باز هم مکش جاروبرقی افت خواهد کرد. مهمترین عیوب رایج جاروبرقی پاکشوما عبارتند از:

1-    کاهش مکش جاروبرقی

2-   افزایش صدای دستگاه در زمان روشن شدن

3-    از کار افتادن برخی از قابلیت ها در جاروبرقی

4-   عدم روشن شدن وسیله

5-   بو داشتن جاروبرقی در زمان استفاده از آن

 1669