1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DSP-14680

761 بازدید
ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DSP-14680

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DSP-14680 دارای وزن 55 کیلوگرم و ابعاد بسیار مناسب بوده و از نوع ماشین های ظرفشویی ایستاده می باشد. این ماشین ظرفشویی دارای ظرفیت شست و شوی ظروف 14 نفر بوده و دارای قابلیت های ویژه و قیمت بسیار مناسب می باشد.

ویژگی های ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DSP-14680

این ماشین ظرفشویی دارای مصرف انرژی A بوده و اگر هر وعده نیز از آن استفاده کنید، هزینه برق کمی برای شما به دنبال خواهد داشت. این ماشین لباسشویی دارای 2 قفسه و قفسه بالایی برای قرار دادن و شست و شوی ظروف بوده و می توانید هر ظرف با هر اندازه را داخل آن قرار دهید.

این ماشین یکی از کم ترین صداترین ماشین های ظرفشویی است که حین کار تنها 49 دسی بل صدا تولید می کند. در صورتی که تعداد ظروف کثیف شما کم باشد، می توانید از قابلیت شست و شوی نیم طبقه استفاده کنید. این ویژگی باعث می شود مصرف انرژی ماشین تا کم ترین مقدار ممکن کاهش پیدا کند.

از دیگر ویژگی های این ماشین ظرفشویی می توان به داشتن 8 برنامه شست و شو اشاره کرد. این برنامه ها شامل شست و شوی سریع، شست و شوی ظروف حساس، ظروف شیشه ای و کریستال بوده تا هر ظرف با بهترین شرایط مناسب خود شسته شود.

این ماشین دارای طراحی بسیار شیک و زیبا بوده که با هر دکوراسیون مدرن و کلاسیکی ست می شود. ارتفاع محل توقف درب این ماشین به گونه ای است که به هیچ وجه با زمین تماس برقرار نمی کند. ماشین ظرفشویی پاکشوما DSP-14680 دارای جایگاه ویژه برای ریختن نمک و مایع جلا دهنده بوده و می توانید ظرف های خود را کاملا تمیز و براق از ماشین تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669