1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302

654 بازدید
ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302 یک ماشین ظرفشویی بسیار ایده آل با ظرفیت 14 نفره است که می توانید ظرف های خود را بعد از یک مهمانی شلوغ با آن بشوئید. این ماشین ظرفشویی در هر چرخه شست و شو تنها 10 لیتر آب مصرف کرده و هزینه آب مصرفی شما را نیز تا حد چشمگیری کاهش می دهد.

ویژگی های ماشین ظرفشویی پاکشوما MDF 14302

این ماشین ظرفشویی دارای 3 طبقه مجزا و 2 قفسه بالایی بوده و با داشتن محل مخصوص برای قرارگیری ظروف، به شما کمک می کند که هر ظرف با هر اندازه ای را داخل آن قرار دهید. این ماشین پیشرفته دارای سیستم تنظیم سختی آب متناسب با شرایط مختلف شهرهای کشورمان بوده و میزان سختی را در هر منطقه به مناسب ترین مقدار تنظیم می کند.

در این ماشین سه بازوی شست و شو به کار رفته است تا ظروف به طور کامل شسته شوند و ذره ای غذا روی آن ها باقی نماند. با استفاده از این ماشین می توانید از حالت نصف ظرفیت نیز استفاده کرده و در مواقعی که تعداد ظرف ها کم است، آن ها را با ماشین بشوئید.

این ماشین دارای 7 برنامه شست و شوی مختلف مانند شست و شوی سریع، شست و شوی اقتصادی، شست و شوی ظروف حساس بوده و به شما این امکان را می دهد که با توجه به نوع ظروف و زمان مورد نیازتان آن ها را به بهترین شکل بشوئید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302 دارای نمایشگرهای مختلف از جمله نمایشگر اتمام مایع جلا دهنده و نمایشگر اتمام نمک بوده تا شما را بدون نیاز به چک کردن از آن ها مطلع کند. با استفاده از این ماشین همچنین می توانید میوه و سبزی های خوراکی خود را نیز به شکل کاملا بهداشتی بشوئید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669