1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14303

666 بازدید
ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14303

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14303 یکی دیگر از ماشین های شست و شوی ظروف پیشرفته از برند پاکشوما است که در رنگ های سفید و سیلور موجود می باشد. این ماشین ظرفشویی دارای 2 بازوی شست و شو و یک آب فشان است که باعث می شود تمامی بخش های ظروف به طور کامل شسته شود.

ویژگی های ماشین ظرفشویی پاکشوما MDF 14303

این ماشین ظرفشویی دارای 3 طبقه و 2 قفسه بالایی بوده و قابلیت شست و شوی ظروف بزرگ مانند قابلمه و دیس نیز دارد. در واقع با داشتن این ماشین در منزل می توانید تمامی ظروف خود را بشوئید. ظرفیت این ماشین شست و شو 14 نفره است و شما می توانید حجم قابل توجهی از ظروف را در آن قرار دهید.

این ماشین ظرفشویی دارای 7 برنامه شست و شو بوده و شما می توانید هر ظرف را با توجه به جنس آن با شرایط مناسب بشوئید. یکی دیگر از ویژگی های این ماشین ظرفشویی صدای تولیدی بسیار کم حین کار است. این ماشین هنگام خشک کردن ظروف تنها 49 دی بی صدا تولید کرده که به سختی متوجه آن خواهید شد.

قفل کودک و صفحه نمایش لمسی از دیگر ویژگی های این ماشین ظرفشویی است که استفاده از آن را ساده تر کرده است. با استفاده از حالت شست و شوی سریع می توانید حجم بالایی از ظروف را در زمان بسیار کوتاه و به صورت کاملا تمیزی بشوئید.

این ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای حالت شست و شوی ظروف نازک و حساس، شست و شوی میوه و سبزی و شست و شو با 24 ساعت تاخیر نیز می باشد. از دیگر ویژگی های ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14303 می توان به مصرف آب بسیار پایین آن اشاره کرد که در هر چرخه تنها 10 لیتر آب مصرف می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669