1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301

1263 بازدید
ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301 یک ماشین ظرفشویی 15 نفره است که در رنگ های مشکی و استیل در بازار موجود می باشد. این ماشین دارای 9 برنامه شست و شو بوده که هر کدام از برنامه ها دارای شرایط ویژه و ایده آل برای انواع مختلف ظروف می باشد.

ویژگی های ماشین ظرفشویی پاکشوما MDF-15301

یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین ظرفشویی پاکشوما داشتن مصرف انرژی و آب بسیار پایین است. این ماشین دارای کم ترین مصرف انرژی و بالاترین رده یعنی A+++ می باشد. علاوه بر مصرف انرژی بسیار پایین، این ماشین در هر چرخه شست و شو تنها 10 لیتر آب مصرف می کند. این مقادیر نگرانی شما را بابت هزینه های پایان ماه برطرف خواهد کرد.

این ماشین دارای دو قفسه به همراه قفسه بالایی بوده و برای هر ظرف جای مخصوص به خود را دارد. جای مخصوص ظروف از طرفی باعث استفاده بهینه از فضا شده از طرف دیگر باعث شست و شوی کامل و مناسب ظروف می شود.

این ماشین دارای سنسور تشخیص نشتی آب بوده تا از هر گونه خرابی و هدر رفتن آب جلوگیری کند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این ماشین داشتن حالت شست و شوی دو بعدی است که باعث می شود حتی سرسخت ترین لکه های روی ظروف نیز به راحتی و به طور کامل شسته شوند.

با استفاده از این ماشین می توانید تنها ظرف 15 دقیقه ظرف های خود را به طور کامل بشوئید. قفل کودک و صفحه نمایش لمسی از دیگر ویژگی های این ماشین است که شما را به خرید راغب خواهد کرد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301 دارای 9 برنامه شست و شوی مختلف مانند شست و شوی سبزیجات و میوه ها، تاخیر در شست و شو تا 24 ساعت، خیساندن ظروف، شست و شوی نیمه ظرفیت و غیره می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669