1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل MFU 73403

1127 بازدید
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل MFU 73403

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل MFU 73403 یکی دیگر از ماشین های برند داخلی پاکشوما است که می توانید با ویژگی های بسیار کاربردی و قیمت مناسب آن را خریداری کنید. این ماشین لباسشویی دارای 7 کیلوگرم ظرفیت بوده و می توانید حجم قابل توجهی از لباس های خود را با آن بشوئید.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما MFU 73403

این ماشین لباسشویی پاکشوما رنگی سفید و طراحی بسیار شیک و متفاوت دارد. شما می توانید به راحتی آن را در آشپزخانه های مدرن یا کلاسیک، بزرگ یا کوچک خود قرار دهید. صفحه نمایش به کار رفته در این ماشین در هر لحظه اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار داده و استفاده از آن را ساده تر می کند.

سرعت چرخش موتور این ماشین در هر دقیقه به 1400 دور می رسد که نشان دهنده کیفیت بالای شست و شوی لباس ها می باشد. اندازه دهانه درب ماشین 300 میلی متر و زاویه باز شدن آن 180 درجه می باشد. رتبه انرژی این مدل از ماشین های لباسشویی پاکشوما A بوده و مصرف انرژی بسیار کمی دارد.

این ماشین دارای 16 برنامه شست و شو و سه آپشن اختیاری است و شرایط شست و شوی متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. در این ماشین می توانید با در نظر گرفتن حجم لباس، آب مصرفی را به طور خودکار تنظیم کنید. جالب است بدانید این ماشین دارای حالت شست و شوی لباس های زیر بوده و می توانید به صورت کاملا بهداشتی و با خیال آسوده شستن آن ها را به ماشین بسپارید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل MFU 73403 دارای برنامه مجزا خشک کن، حافظه ذخیره برنامه دلخواه، قابلیت شست و شوی سریع، صدای عملکرد بسیار پایین و غیره می باشد که آن را در شمار ماشین های لباسشویی سطح بالا قرار داده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669