1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU 93403

1049 بازدید
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU 93403

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU 93403 یکی از بهترین ماشین های لباسشویی است که می توانید با قیمت مناسب برای منزل خود خریداری کنید. این ماشین لباسشویی دارای بهترین رده انرژی یعنی A+++ بوده و مصرف انرژی را به کم ترین مقدار ممکن کاهش داده است.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما TFU 93403

بارزترین ویژگی این ماشین لباسشویی داشتن قابلیت اضافه کردن لباس بعد از آغاز به کار است. در صورت فراموش کردن بعضی از لباس هایتان می توانید آن ها را حتی بعد از روشن کردن ماشین به آن اضافه کنید.

قفل کودک به کار رفته در این ماشین باعث می شود که نگرانی بابت بازیگوشی کودکتان در محیط آشپرخانه نداشته باشید. این ماشین دارای 9 کیلوگرم ظرفیت بوده و می توانید حجم قابل توجهی لباس را با آن بشوئید.

این ماشین لباسشویی دارای حالت شست و شوی سریع 15 دقیقه ای بوده و شما می توانید در زمان بسیار کوتاهی لباس های خود را به طور کامل بشوئید. این ماشین دارای 21 برنامه شست و شوی مختلف بوده و شما می توانید لباس های رنگی، لباس های ورزشی، لباس های کودک، لباس های کتان و نخی را با شرایط مناسب و ایده ال آن ها بشوئید.

این ماشین لباسشویی همچنین دارای قابلیت شست و شوی خودکار دیگ بوده تا امکان ذخیره باکتری و آلودگی را در محفظه های دیگ به صفر برساند. سرعت خشک کن در ماشین را می توانید بین 600 تا 1400 دور در دقیقه با توجه به نوع لباس انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU 93403 دارای قابلیت تنظیم دما بین 20 تا 90 درجه سانتی گراد است تا هر لباس را با دمای مورد نیاز آن بشوئید. قابلیت اتوکشی آسان، شست و شوی ملحفه و روتختی، ورودی مجزا آب سرد و گرم از دیگر ویژگی های این ماشین می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669