1669 پشتیبانی سریع

تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت

1059 بازدید
تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت

ساکنین شهر رشت به خاطر آب و هوای شرجی این منطقه از کولر گازی زیاد استفاده می کنند. به همین دلیل شرکت پاکشوما مراکزی را برای تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت در نظر گرفته است و از افراد متخصص و تکنیسین های مجرب برای این منظور استفاده می ‌کند.

 

شماره تماس تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

برند پاکشوما یکی از برند های ایرانی است که سابقه درخشانی در تولید لوازم الکترونیکی پیشرفته دارد. کولر گازی پاکشوما یکی از لوازم پر کاربرد در زندگی مدرن امروزی می باشد.

در فصل تابستان به صورت روزانه و در ساعات طولانی از آن استفاده می ‌کنیم؛ بنابراین امکان بوجود آمدن مشکل برای این دستگاه دور از انتظار نیست.

 

مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیر کولر گازی در رشت

 

تعمیرکاران این مرکز در زمینه تعمیر کولر گازی پاکشوما آموزش های کافی را دیده اند و مهارت زیادی در این زمینه دارند. کاربران کولر گازی پاکشوما می ‌توانند با خیالی آسوده تعمیر کولر گازی های پاکشوما خود را به دست این تکنسین ها سپرده و خیالی آسوده داشته باشند.

یکی دیگر از مواردی که قابل ذکر است این است که تعمیرکاران این مجموعه از قطعات اورجینال برای جایگزینی قطعات معیوب استفاده می‌ کنند؛ بنابراین کاربران می توانند از این بابت آسوده خاطر باشند که کولر گازی پاکشوما آن ها به صورت اصولی تعمیر شده است.

شما می توانید با تماس با مرکز تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت از خدمات این مجموعه بهره مند شوید. نیرو های فنی این مرکز در کوتاه‌ ترین بازه زمانی به محل مورد نظر مشتری مراجعه نموده و با مهارت لازم عیب دستگاه را مشخص و خیلی سریع تعمیر کولرگازی را انجام می دهند.

 

مشکلات رایج کولر گازی پاکشوما

 

·       ممکن است کولر گازی پاکشوما روشن نشود یا اینکه اتصالی برق داشته باشد.

·       ممکن است کولر گازی پاکشوما برفک بزند.

·       کولر گازی پاکشوما باد گرم تولید می کند.

·       کولر گازی پاکشوما آبریزی داشته دارد.

 

آشنایی با ما

 

 

عیب یابی مشکلات کولر گازی پاکشوما در رشت

 

·       روشن نشدن کولر گازی پاکشوما چندین علت دارد. کمبود گاز، خرابی ترموستات، انسداد فیلتر هوا، خرابی خازن، خرابی فن کندانسور، خاموش بودن کلید برق کولر گازی، کثیف بودن کندانسور، قطع بودن فیوز کولر گازی، اتمام عمر بهینه کولر گازی، مسدود شدن شلنگ تخلیه، خرابی موتور، خرابی سیم یا پریز برق، با مواجهه با هر یک از این علت ها باید با مجموعه تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت تماس بگیرید تا عیب دقیق کولر گازی پاکشوما مشخص شده و تعمیر گردد.

·       حال به این مشکل می پردازیم که چرا کولر گازی پاکشوما برفک می زند. کولر گازی پاکشوما باید در هر فصل سرویس شود. فرقی نمی ‌کند تابستان باشد یا زمستان، زیرا یک وسیله سرمایشی و گرمایشی است.

یکی از مهم ترین علت هایی که ما کولر گازی را سرویس می کنیم، جلوگیری از برفک زدن است. شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که آیا کولر گازی هم برفک می زند؟ بله درست است. برفک می زند.

تقریباً همه قسمت های کولر گازی احتمال یخ زدگی دارد؛ اما قسمت های داخلی مثل پنل داخلی و خارجی کندانسور و از همه بیشتر لوله های داخلی کولر گازی، احتمال یخ زدگی دارند. این مسئله ربطی به برند کولر گازی شما ندارد. یخ زدن کولر گازی زمستان و تابستان ندارد.

یکی از اصلی ‌ترین علل یخ‌ زدگی کولرگازی نرسیدن گاز کافی به دستگاه است. اگر گاز فرئون به اندازه کافی به دستگاه شما نرسد احتمال یخ زدگی و برفک بالا است. با شارژ کردن دوره ای گاز دستگاه می توانید از یخ زدگی و برفک کولر گازی جلوگیری کنید.

اگر مسیر لوله ها هم بسته باشد، باعث برفک زدن و یخ زدگی کولر گازی می شود. در اثر گذشت زمان و سرویس نشدن کولر گازی مسیر لوله های داخل دستگاه به علت های مختلف بسته می شوند و این باعث یخ زدگی و برفک دستگاه شما می شود. شاید باورتان نشود اما استفاده بیش از حد از کولر گازی نیز باعث یخ زدگی و برف کولر گازی می شود.

·       چرا کولر گازی پاکشوما باد گرم می دهد؟ این اتفاق چند دلیل دارد. عدم سرویس به موقع، گرفتگی فیلتر هوا، خرابی فن، مشکل گاز، مشکل در کمپرسور، مشکل در ترموستات، برفک زدن اپراتور، گرفتگی در ورودی هوا، معیوب بودن اورلود

ما در اینجا بعضی از مشکلاتی که امکان دارد برای هر کولر گازی اتفاق بیفتد را بررسی کردیم؛ اما فقط متخصصین مجموعه تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت می‌ توانند عیب دقیق کولرگازی شما را شناسایی کرده و تعمیر دقیق با استفاده از قطعات اورجینال انجام بدهند.

تعمیر کولر گازی پاکشوما خود را به افرادی که در این زمینه مهارت و تخصصی ندارند، نسپارید؛ زیرا منجر به ایجاد مشکلی بزرگ تر برای کولر گازی شما شده و ناچار به صرف هزینه‌ های بیشتر می شوید. مجموعه تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت به شما اطمینان می ‌دهد که عملکرد نرمال را به دستگاه شما باز می گرداند.

 

عیب یابی مشکلات کولر گازی پاکشوما در رشت

عیب یابی مشکلات کولر گازی پاکشوما در رشت

 

نکاتی جهت سرویس و نگهداری کولر گازی پاکشوما

 

انجام تمامی خدمات مربوط به سرویس کولر گازی با تماس با مرکز تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت امکان پذیر است. انواع خدمات نظیر شارژ گاز کولر گازی پاکشوما و سرویس های دیگر توسط این مجموعه تعمیراتی انجام می شود.

برای نصب کولر گازی پاکشوما باید با مجموعه تعمیراتی کولر گازی پاکشوما تماس برقرار کنید. یک نصب استاندارد باعث می ‌شود که مصرف برق کولر گازی پاکشوما کاهش پیدا کند.

شستشوی کولر گازی، بررسی فیلتر های کولر گازی، سرویس به موقع کولر گازی، تمیز کردن پره های آلومینیومی کولر گازی، چک کردن شلنگ تخلیه که راه آن مسدود نشده باشد، استفاده از مواد ضد زنگ در کولر گازی همه و همه جز مواردی هستند که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شوند.

کاربران باید هر سال در اول فصل بهار کولر گازی خود را سرویس کنند. مراحل سرویس سالیانه کولر گازی پاکشوما به صورت زیر است:

·       سرویس پنل کولر گازی پاکشوما

·       سرویس کندانسور کولر گازی پاکشوما

·       تست گاز کولر گازی پاکشوما

 

هزینه تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت

 

گاهی امکان دارد کولر گازی پاکشومای شما با یکی از مشکلات بالا روبرو شود. در این صورت شما می توانید با تماس با مجموعه تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت مشکل دستگاه خود را در اسرع وقت از بین ببرید.

متخصصین ما بعد از عیب یابی و پیدا کردن مشکل و نیاز وسیله به قطعه، هزینه تعمیر را به مشتری اعلام می کنند. البته باید این را در نظر بگیرید که هزینه ها طبق نرخ اتحادیه تعیین می گردد. پس از توافق بین دو طرف کارشناس مربوطه کار خود را به بهترین نحو انجام داده و فاکتور هزینه ها را به مشتری تحویل می دهد.

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، باید کم کم سیستم های خنک کننده در محیط کار و خانه خود را راه اندازی کنیم. اگر از کولر گازی پاکشوما استفاده می کنید و می خواهی قبل از فعال کردن دستگاه‌، آن را سرویس کنید و یا اگر کولر گازی روشن نمی شود و با مشکلی در دستگاه مواجه شده اید، می توانید با تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما در ارتباط باشید.

ما در کنار تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت، خدمات سرویس وسیله را نیز انجام می دهیم.

 

تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت چگونه انجام می شود؟

 

فرض کنیم که کولر گازی را روشن کرده اید ولی اصلا باد خنکی احساس نمی کنید و یا اینکه کولر در حین کار کردن خاموش می شود. این موارد نشان می‌دهد که خرابی در داخل کولر اتفاق افتاده است.

برای برطرف کردن مشکل بهتر است با تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما تماس بگیرید. به محض تماس شما، کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود. ابتدا لازم است شرح کاملی از مشکل رخ داده در کولر گازی پاکشوما ارائه نمایید.

شاید از نظر شما این مشکل بزرگ باشد ولی کارشناسان به محض شنیدن صحبت ‌های شما متوجه می ‌شوند یک نقص بسیار جزئی رخ داده و شما را راهنمایی می‌ کنند تا خودتان وسیله‌ را تعمیر کنید. اما اگر نیاز باشد تعمیرات کولر گازی پاکشوما در رشت توسط افراد متخصص انجام گیرد، خدمات در محل را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.

قطعاً باز کردن کولر گازی و نصب مجدد آن دردسر بسیار زیادی دارد. بنابراین بهترین کار این است که تعمیرکار در خانه شما فرآیند عیب یابی و تعمیرات را انجام دهد. کافی است به کارشناسان ما بگویید که چه زمانی در خانه حضور دارید و چه ساعتی برای شما مناسب تر است.

تکنسین های ما دقیقاً در همان زمان در خانه شما حضور پیدا می‌ کنند و در نتیجه می ‌توانید شاهد عملکرد آن ها برای عیب یابی و تعمیر وسیله باشید. اگر تعمیرکار قطعه ای را عوض کند باید به شما گارانتی تحویل دهد. تنها در این صورت است که مطمئن می‌ شوید قطعه جایگزین شده، فابریک و اصل است.

 

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در رشت با ضمانت

 

برای اینکه به شما ثابت کنیم عیب یابی کولر گازی توسط افراد کاملاً حرفه ای و متخصص انجام می شود تعمیرکاران خود را موظف می کنیم طبق قوانین تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما، به شما ضمانت نامه تحویل دهند.

اما این برگه چه کاربردی دارد؟ فرض کنیم که مجددا در مدت اعتبار ضمانت نامه تعمیرات، همین خرابی در کولر گازی اتفاق می ‌افتد. کاری که شما باید انجام دهید این است که با تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما تماس بگیرید و مشخصات تعمیرکار در داخل برگه گارانتی را ارائه نمایید.

تعمیرکار موظف است مجدداً به خانه شما آمده و به صورت رایگان عیب یابی و تعمیرات را برای شما انجام دهد. بنابراین همان گونه که متوجه شد ما با تضمین خدمات خود، کیفیت عملکرد متخصصان را تضمین می کنیم.

 

برای تعمیرات کولر گازی پاکشوما در رشت چه مبلغی باید بپردازیم؟

 

چند عامل بر روی هزینه تعمیرات کولر گازی پاکشوما در رشت تاثیر می گذارند:

1-    آیا خرابی پیشروی زیادی داشته و یا یک مشکل سطحی است و به راحتی برطرف می شود؟

2-    آیا در جریان بروز عیب در کولر گازی، قطعاتی نیز آسیب دیده اند و نیاز به تعویض قطعات است؟

3-   براساس مدت زمان نیاز به کار برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی پاکشوما در رشت، تعمیرکار طبق قوانین مرکز چه مبلغی را از شما دریافت می کند؟

4-    آیا گارانتی کولر گازی اعتبار دارد و یا منقضی شده است؟

 

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در رشت

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در رشت

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در رشت

عیب یابی ماشین لباسشویی

 1669