1669 پشتیبانی سریع

تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شرق تهران

1677 بازدید
تعمیرات پاکشوما

یکی از سوالاتی که مشتریان وسایل برقی پاکشوما ساکن در شرق تهران مطرح می کنند این است که برای تعمیر وسیله برقی معیوب چه باید کرد؟ در این صورت پیشنهاد ما این است که تعمیر و یا تعویض برخی از قطعات را تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شرق تهران بسپارید.

 

شماره های تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شرق تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شرق تهران

 

تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما پیروزی , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما مجیدیه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شهرک امید , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما باقری , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما تهرانپارس , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما نیرو هوایی , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما تهران نو , تعمیرگاه  تعمیرات پاکشوما حکیمیه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شمس آباد , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما نظام آباد , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما حشمتیه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما دبستان , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما سیدخندان , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما افسریه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما نارمک , تعمیرگاه  تعمیرات پاکشوما سرسبز , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما رسالت , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما هنگام , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما الغدیر , تعمیرگاه  تعمیرات پاکشوما وحیدیه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما سبلان

تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شرق تهران یکی از مراکز معتبر در این منطقه از تهران است که خدمات پس از فروش شامل نصب، راه اندازی و تعمیرات انواع وسایل برقی پاکشوما را برای شما عزیزان انجام می دهد.

با توجه به اینکه اغلب مردم نمی ‌دانند که این تعمیرگاه برای عیب یابی وسایل برقی به چه صورت عمل می‌ کند، بنابراین لازم دانستیم در همین قسمت از مطلب مروری بر روند کاری تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شرق تهران جهت عیب یابی وسایل برقی داشته باشیم. این مراحل عبارتند از:

1-    تماس مشتری با تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما در شرق تهران و اعلام خرابی رخ داده در وسیله برقی

2-    بررسی گزارش ارائه شده توسط مشتری تحت نظر متخصصان حرفه ای و کاربلد در تعمیرگاه

3-   تماس با مشتری برای درخواست توضیحات بیشتر و یا حتی کمک به مشتری برای برطرف کردن عیب در صورت جزئی بودن مشکل رخ داده در دستگاه

4-   اعزام تعمیرکار به منزل مشتریان در زمان نیاز به تعمیرات

5-    بررسی کلیه قطعات دستگاه در منزل مشتری برای پیدا کردن عیب اصلی و برطرف کردن آن در سریع ترین زمان ممکن

6-   جابجا کردن قطعات سوخته با قطعات فابریک دارای گارانتی

7-   ارائه ضمانت نامه تعمیرات با مهر تعمیرگاه، مشخصات تکنسین و همچنین تاریخ اعتبار طولانی مدت

8-    ارائه فاکتور هزینه ها به مشتری براساس نرخ مصوب اتحادیه با جزئیات دقیق

 

آشنایی با ما

 

 

چرا تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شرق تهران را انتخاب کنیم؟

 

وقتی وسیله برقی خراب می شود این به انتخاب خود شما بستگی دارد که به سراغ مراکز معتبر بروید و یا اینکه به تعمیرکاران خصوصی اعتماد کنید. چند مزیت برای مراجعه به تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شرق تهران عبارتند از:

1-    همانطور که گفتیم ما خدمات را در محل ارائه می‌ کنیم. یعنی نیازی نیست که شما به تعمیرگاه بیایید و وسیله برقی را جابجا کنید. بلکه به محض تماس گرفتن شما، حتی همان روز تعمیرکار را به منزل شما خواهیم فرستاد.

یا اگر می خواهید در روز دیگری تکنسین به منزل شما بیاید، باز هم این موضوع به انتخاب خود شما بستگی دارد.

2-    برای اینکه کیفیت عملکرد متخصصان خود را تضمین کنیم، ما به شما گارانتی تعمیرات می دهیم. این در حالی است که بسیاری از تعمیرکاران خصوصی چنین کاری انجام نمی دهند و هر بار که به خانه شما می آیند مجبور هستید هزینه ای را به آن ها پرداخت کنید.

ولی ما متعهد داریم اگر دوباره همین خرابی در زمانی که گارانتی تعمیرات اعتبار دارد رخ داد، بدون دریافت هزینه، خدمات را برای شما ارائه کنیم.

3-    اگر شما بتوانید وسیله برقی خراب شده خود را به دست تعمیرکارانی بسپارید که تخصص دارند، عیب اصلی را تشخیص داده و در نتیجه برای همیشه دستگاه شما درست می شود. این موضوعی است که در تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما در شرق تهران به آن توجه شده است.

افراد متخصصی که در آزمون ورودی ما قبول شده اند می توانند در تعمیرگاه استخدام شوند و البته به صورت ماهانه عملکرد آن ها را زیر نظر داریم تا در صورت افت عملکرد، این افراد با یک متخصص دیگر جایگزین شوند.

4-    قطعاً قیمت یک موضوع مهم برای همه مشتریان است. تعمیرگاه تعمیر پاکشوما در شرق تهران براساس قوانین مندرج در تمامی نمایندگی ها و تعمیرگاه ها، باید طبق قیمت اتحادیه عمل کند. در واقع یک نرخ کامل قانونی برای همه مشتریان در نظر گرفته خواهد شد.

 

تجربه متفاوت با تعمیرگاه تعمیر پاکشوما شرق تهران

 

اگر تا به حال برای تعمیرات وسایل برقی پاکشوما به سراغ تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شرق تهران نرفته اید، یکبار این تجربه را امتحان کنید. مطمئن هستیم که از این پس حتی برای وسایل برقی دیگر نیز از کارشناسان ما کمک خواهید گرفت.

سرعت عمل بسیار بالا، دقت زیاد، تعمیرات در محل، مشاوره رایگان، قیمت بسیار مناسب و گارانتی های در نظر گرفته شده توسط این مرکز، مهم ترین مواردی هستند که باعث رضایتمندی مشتریان می شود.

 1669