1669 پشتیبانی سریع

تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شمال تهران

1154 بازدید
تعمیرات پاکشوما

از آنجایی که در تهران بیشترین میزان فروش وسایل برقی پاکشوما گزارش شده است لذا این برند به منظور پوشش تمامی مناطق این شهر و ارائه خدمات تعمیرات تدابیری را در نظر گرفته و برای مثال تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شمال تهران را به منظور دسترسی مردم این منطقه به خدمات پس از فروش پاکشوما راه اندازی کرده است.

 

شماره های تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شمال تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شمال تهران

 

تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما فرمانیه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما تجریش , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما قیطریه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما نیاوران , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما آجودانیه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما قلهک , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما پل رومی , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما اقدسیه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما جماران , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما چیذر , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما دارآباد , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما اراج , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما درکه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما ازگل , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما لویزان , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما مینی سیتی , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما سوهانک , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما دروس , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما داوودیه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما زرگنده , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما فرشته , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما ولنجک , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما محمودیه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما کامرانیه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما ظفر , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما الهیه , تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما پاسداران

تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما مفتخر است اعلام حمایت نماید که در راستای ارائه خدمات سریع به همه مشتریان ساکن در تهران، تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شمال تهران را راه‌ اندازی کرده است.

کافی است با این مرکز تماس بگیرید؛ از این پس از خدمات ما شروع می‌شود. ابتدا کارشناسان با شما صحبت می کنند تا مطمئن شوند که خرابی جدی در وسیله برقی پاکشوما بروز کرده و حتماً باید یک متخصص آن را بررسی کند.

پس از آن در صورتی که در خانه حضور داشته باشید در عرض ۲۰ دقیقه تعمیرکاران ما خود را به خانه شما می رسانند. تکنسین ها تمامی تجهیزات را با خود به همراه می‌آورند تا بتوانند در همان بررسی اول، عیب یابی و تعمیرات را برای شما انجام دهند.

 

خدمات تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شمال تهران

 

همانگونه که گفته شد ما تعمیرات را در منزل خود شما انجام می دهیم. به عبارت دیگر ما در تعمیرگاه، تماس ها یا درخواست شما را به صورت آنلاین دریافت می کنیم و سپس تعمیرکار برای حضور در خانه، با شماره شما تماس می گیرد.

زمان حضور تعمیرکار در منزل را به گونه ای تنظیم می کنیم که از نظر شما مناسب باشد. تفاوتی نمی‌کند وسیله برقی بزرگ و  یا کوچک خراب شده است؛ به هر حال ما موظف هستیم طبق درخواست خود شما تعمیرات را در خانه انجام دهیم.

قطعاً این سوال را مطرح خواهید کرد ما چگونه می توانیم به تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما اعتماد کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شمال تهران، گارانتی تعمیرات را برای شما عزیزان در نظر می‌ گیرد.

در چنین شرایطی شما مطمئن خواهید بود که اگر در تاریخ اعتبار گارانتی تعمیرات دوباره همین خرابی اتفاق افتاد، تعمیرکار باید در منزل شما حضور پیدا کند و به صورت رایگان خدمات را برای شما ارائه نماید.

از آنجایی که گاهی اوقات خرابی در داخل دستگاه به دلیل خراب شدن برخی از قطعات اتفاق می افتد، بنابراین تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما در شمال تهران وظیفه تعویض قطعات را نیز بر عهده دارد.

در این صورت قطعات فابریک برای شما استفاده می ‌کنیم و همین موضوع مزیت تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما در شمال تهران را نسبت به تعمیرگاه های خصوصی و یا تعمیرکاران دیگر را مشخص می ‌کند.

متأسفانه شما نمی ‌توانید در مراکز دیگر مطمئن باشید که از قطعه‌های اصل استفاده می کنند و یا اینکه به سراغ انواع چینی می‌روند. توجه داشته باشید قطعات چین نه تنها کارایی دستگاه را پایین می ‌آورند بلکه منجر به آسیب‌ های جدی در بدنه دستگاه نیز خواهند شد.

 

آشنایی با ما

 

 

روند ارائه خدمات در تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما شمال تهران

 

1-   تماس با تعمیرگاه و صحبت با کارشناسان برای ارائه گزارش خرابی و یا ورود به سایت برای ثبت درخواست به صورت آنلاین

2-    صحبت با کارشناسان برای بررسی وضعیت خرابی دستگاه

3-    راهنمایی کارشناسان برای برطرف کردن خرابی در صورت امکان توسط خود مشتری و بدون نیاز به پرداخت هزینه

4-   ورود تعمیرکار به منزل مشتری در صورت نیاز به تعمیر دستگاه

5-   ارائه گارانتی تعمیرات

6-   محاسبه هزینه ها براساس نرخ اتحادیه

7-   تحویل دادن فاکتور با جزئیات کامل به مشتریان

8-   تحویل دادن گارانتی قطعات تعویض شده به مشتریان

 1669