1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاکشوما

شرایط استفاده از ضمانت نامه های وسایل برقی پاکشوما

1832 بازدید
شرایط استفاده از ضمانت نامه های وسایل برقی پاکشوما

اولین فاکتور که در زمان خرید وسایل برقی برای اغلب مردم مد نظر است، انتخاب نوع برند وسایل برقی است. با توجه به این که تنوع برندها در سال های اخیر زیاد شده است، همین مسئله باعث افزایش رقابت میان تولیدکنندگان شده و همگی سعی می کنند با ارائه بهترین کالا از نظر عملکرد و همچنین خدمات پس از فروش، جایگاه بالایی را در میان مشتریان و در بازار جهانی به دست بیاورند.  یکی از برندهای شناخته شده در این زمینه، پاکشوماست که چندین دهه است در تولید انواع وسایل برقی فعالیت داشته و همزمان با پیشرفت علم و تکنولوژی کیفیت و تنوع کالاهای خود را ارتقا می دهد. پاکشوما گروهی از خدمات را تحت عنوان خدمات پس از فروش برای کالاهای تولیدی خود ارائه می کند که من جمله می توان به گارانتی وسایل برقی پاکشوما اشاره نمود. اما اکنون این سوال مطرح می شود که گارانتی یا ضمانت نامه باید چه شرایطی داشته باشد و چه فوایدی برای مشتریان خواهد داشت؟

1-   اولین نکته در مورد اعتبار گارانت وسایل برقی پاکشوما این است که حتما از برچسب هولوگرام برخوردار باشد لذا در اولین قدم ضمانت نامه را بررسی کنید و از وجود برچسب مطمئن شوید.

2-   سپس اعتبار زمانی گارانتی را ملاحظه کنید. تمامی وسایل برقی پاکشوما دارای ضمانت نامه هستند ولی مدت اعتبار هر کدام متفاوت است. گارانتی وسایل برقی تا زمانی اعتبار خواهد داشت که تاریخ انقضای آن فرا نرسیده باشد.

3-   اما شما در چه مواقعی می توانید از ضمانت نامه استفاده کنید؟ هدف پاکشوما از ارائه گارانتی برای وسایل برقی خود، اعتبار بخشیدن به کالاهای تولیدی است تا از این طریق به مشتری ثابت شود کالا با بهترین کیفیت تولید شده و حتی اگر عیبی هم در آن رخ دهد می توان با کمک گارانتی از تعمیرات رایگان بهره مند شد و لذا در صورت بروز هر گونه عیب و نقص در مدت اعتبار گارانتی تعمیرات رایگان برای وسیله انجام خواهد شد.

4-   در صورتی برای تعمیرات تمایل به استفاده از گارانتی وسایل برقی پاکشوما دارید لازم است بدانید که ضمانت نامه تنها برای نمایندگی های مجاز تعمیرات وسایل برقی پاکشوما اعتبار داشته و با ارائه گارانتی به این مراکز می توانید از خدمات تعمیرات رایگان بهره مند شوید.

5-   توجه داشته باشید که گارانتی برخی از وسایل برقی گارانتی نیاز به مهر تایید کارشناس دارد در غیر این صورت اعتباری نخواهد داشت لذا قبل از راه اندازی وسیله به این مسئله توجه داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669