1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاکشوما

فاکتورهای مهم در خرید یخچال ساید بای ساید

1069 بازدید
فاکتورهای مهم در خرید یخچال ساید بای ساید

جدیدترین مدل یخچال های امروزی، انواع ساید بای ساید هستند که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است و علت این امر، جذابیت شکل ظاهری آن ها و همچنین  فضای کمتری است که اشغال می کنند. با ورود این دسته از یخچال ها به عرصه تکنولوژی، نمایندگی های تعمیر ساید بای ساید نیز فعالیت خود را آغاز نموده اند زیرا تعمیر این یخچال ها، نیاز به مهارت خاصی نسبت به سایر یخچال ها و فریزر دارد.

از آنجایی که اکثر افراد برای خرید یخچال و فریزر ابتدا به سراغ ساید بای سایدها می روند لذا لازم است با ویژگی های یک یخچال ساید بای سایت مناسب آشنایی داشته باشند:

1-   سیستم خنک کنندگی دوبل

در انولع ساید بای سایدهای قدیمی، فقط یک سیستم خنک کنندگی وجود داشت که باید همزمان یخچال و فریزر را خنک می نمود ولی در انواع امروزی، دو سیستم خنک کنندگی وجود دارد که هر کدام از آن ها به راحتی قابلیت تنظیم دما دارند. البته شاید شما به فکر بیشتر شدن مصرف برق در نوع جدید ساید بای سایدها شوید ولی لازم به ذکر است که با این تکنیک، طول عمر یخچال ساید بای ساید شما زیاد شده و از طرفی کارایی آن ها بهینه تر است.

2-   فضای داخلی کافی

توجه داشته باشید که  با توجه به این که یخچال های ساید بای ساید به گونه ای طراحی شده اند که فضای کمتری را اشغال کنید لذا شما در زمان انتخاب، باید باید به فضای داخلی یخچال و فریزر توجه داشته باشید که عمق داخلی آن زیاد و قفسه های آن قابلیت جا به جایی داشته باشند تا بتوانید از حداقل فضا، حداکثر استفاده را داشته باشید. توجه داشته باشید که در برخی از یخچال های ساید بای شاید، یک درب شیشه ای بر روی درب اصلی قرار دارد که باعث می شود آب و مواد حساس که زود بو گیر می شوند، از بوی مواد غذایی داخلی یخچال در امان بمانند ولی وجود این درب، فضای داخلی یخچال را کم می کند.

3-   مجهز بودن به سیستم بار خانگی

یخچال های ساید بای ساید، نسبت به یخچال ها و فریزرهای جدا، بیشتز فعالیت می کنند در نتیجه هر چه درب یخچال و یا فریزر آن ها بیشتر باز شود، مصرف انرژی و فعالیتشان بالاتر می رود لذا بهتر است شما ساید بای سایدی را انتخاب نمایید که آب سرد کن در درب آن وجود دارد و برای خوردن آب سر نیازی به باز کردن درب نیست.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669