1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل MFU-83406

1057 بازدید
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل MFU-83406

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل MFU-83406 ماشینی با ظرفیت 8 کیلوگرم است که برای خانواده هایی با جمعیت متوسط و زیاد مناسب می باشد. موتور این ماشین لباسشویی در هر دقیقه تا 1400 دور در دقیقه می رسد و دارای توان مصرفی بسیار پایینی می باشد.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما MFU-83406

یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی داشتن 20 برنامه شست و شوی مختلف است که به کمک آن می توانید البسه مختلف را با شرایط ایده آل بشوئید. می توانید با کمک این ماشین البسه مختلف مانند پارچه های کتان، لباس کودک، پارچه های پشمی، لباس های ورزشی و جین را با دما و شرایط مناسب خود بشوئید.

این ماشین لباسشویی دارای قابلیت شست و شوی لحاف و پتو بوده و شما می توانید در گردگیری های عید نوروز به راحتی پتوهای خود را با آن بشوئید. قابلیت پیش شست و شو و خیساندن لباس به شما کمک می کند که بتوانید لباس های بسیار کثیف را ابتدا در آب خیسانده تا به راحتی شسته شوند.

از دیگر ویژگی های پر کاربرد این ماشین داشتن قابلیت اضافه کردن لباس بعد از روشن کردن ماشین است که از باعث شستن لباس های جا مانده و فراموش شده می شود. این ماشین لباسشویی دارای صدای بسیار پایینی حین شست و شو و آبکشی می باشد. این ماشین هنگام آبکشی 76 دسی بل و هنگام شست و شو 53 دسی بل صدا تولید می کند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل MFU-83406 دارای ویژگی های کاربردی همانند قفل کودک، شست و شوی ضد چروک، شست و شوی خودکار دیگ، زاویه درب باز شدن 180 درجه می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669