1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DSP-14168

697 بازدید
ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DSP-14168

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DSP-14168 یک ماشین ظرفشویی با سیستم دیجیتال کنترل سختی آب است که باعث می شود سختی آب در هر منطقه به صورت خودکار تنظیم شده و ظروف با بهترین شرایط شسته شوند. این ماشین ظرفشویی به طور میانگین در هر سال 2800 لیتر آب مصرف کرده که مصرف بسیار ناچیز و کمی می باشد.

ویژگی های ماشین ظرفشویی پاکشوما DSP-14168

این ماشین ظرفشویی دارای 3 سبد شست و شو بوده و فضای داخلی آن به گونه ای بهینه شده است که می توانید حداکثر ظروف را در آن قرار دهید. برای قرارگیری ظروف مختلف فضاهای مجزا و اختصاصی طراحی شده است که می توانید هر ظرف را در جای مناسب خود قرار دهید.

یکی دیگر از ویژگی های این ماشین شست و شو قابلیت تغییر ارتفاع سبدهای مورد استفاده است. این مساله به شما کمک می کند که بتوانید ظرف های بزرگ مانند قابلمه ها را نیز به راحتی در دستگاه قرار داده و آن ها را بشوئید.

در این ماشین شست و شو می توانید آغاز به کار را تا 24ساعت به تعویق انداخته و زمان روشن شدن آن را به ساعات انتهای شب یا زمانی که منزل نیستید موکول کنید. ظرفیت شست و شوی این ماشین به تعداد ظروف 14 نفر است و می توانید با خیال آسوده بعد از مهمانی های خود شستن ظروف کثیف را به ماشین بسپارید.

این ماشین دارای 60 سانتی متر عرض، 62 سانتی متر عمق و 85 سانتی متر ارتفاع است که می توانید آن را در هر گوشه از آشپرخانه خود قرار دهید. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DSP-14168 دارای 7 برنامه شست و شوی مختلف است که به شما این امکان را می دهد که هر ظرف را به شکل ایده آل و مناسب بشوئید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669