1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFU-83412

993 بازدید
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFU-83412

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFU-83412 دارای ظرفیت 8 کیلوگرم و وزن 76 کیلوگرم است. این ماشین لباسشویی ابعاد بسیار مناسبی داشته که می توانید به راحتی آن را در هر گوشه از آشپزخانه خود قرار دهید. این ماشین دارای مصرف انرژی بسیار پایینی بوده و دارای رده انرژی A+++ می باشد.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما WFU-83412

این ماشین لباسشویی پیشرفته یک صفحه نمایش LED داشته تا از زمان آغاز به کار تا پایان آن شما را در جریان اطلاعات مورد نیازتان قرار دهد. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی این ماشین لباسشویی دارای ورودی مجزا برای آب گرم و سرد می باشد.

قابلیت اضافه کردن لباس بعد از روشن شدن ماشین از دیگر ویژگی های این ماشین است که آن را در میان مدل های دیگر به مدلی محبوب و پر طرفدار تبدیل کرده است. علاوه بر قابلیت شست و شوی دیگ خودکار، این ماشین لباسشویی می تواند درب شیشه ای خود را نیز بشوید. این مساله می تواند وسواسی ترین افراد را برای اطمینان از شست و شوی صد در صدی راضی نگه دارد.

درب ماشین دارای قفل الکترومگنتیک بوده و تحت هیچ شرایطی حین شست و شو باز نمی شود. قابلیت شست و شوی سریع در این ماشین به شما این امکان را می دهد که تنها ظرف 15 دقیقه لباس های خود را بشوئید. این ماشین لباسشویی پاکشوما دارای 15 برنامه شست و شوی کاربردی است که کیفیت شست و شو را تا بالاترین حد ممکن بالا برده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFU-83412 حین شست و شو بدون کوچک ترین لرزش بوده، هنگام آب کشی 78 دسی بل و هنگام کار 59 دسی بل صدا تولید می کند. درب این ماشین را می توانید تا زاویه 180 درجه به راحتی باز کرده و لباس هایتان را داخل آن جا دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669