1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-93406

960 بازدید
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-93406

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-93406 یک ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم است که رنگی سفید و ظاهری بسیار زیبا دارد. این ماشین لباسشویی همانند بسیاری از ماشین های لباسشویی برند اروپایی دارای قابلیت های عصر جدید مانند قابلیت اضافه کردن لباس حین کار را دارید.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما TFI-93406

همانطور که در بالا نیز اشاره شد یکی از اصلی ترین ویژگی های این ماشین داشتن قابلیت اد واش یا اضافه کردن لباس بعد از روشن کردن ماشین می باشد. این مساله به شما کمک می کند که در صورت فراموشی از شستن یک لباس آن را به ماشین اضافه کنید.

رتبه انرژی این ماشین مقدار A+++ بوده و مقدار انرژی مصرفی آن در هر چرخه استفاده بسیار ناچیز و کم است. موتور آن در هر دقیقه 1400 بار می چرخد و می تواند تمام لباس ها را به صورت صد در صد شست و شو دهد.

اندازه درب این ماشین لباسشویی 300 میلی متر و زاویه باز شدن آن 180 درجه است، بنابراین به راحتی می توانید تمامی لباس ها و پارچه های مورد نظرتان را داخل آن بیاندازید. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی این ماشین لباسشویی دارای ورودی های مجزای آب سرد و گرم می باشد.

در این ماشین می توانید از 16 برنامه شست و شوی اصلی و 6 برنامه کمکی برای شستن هر لباس متناسب با شرایط مناسب خود استفاده کنید. دمای آب شست و شو را نیز متناسب با جنس لباس و میزان کثیفی آن می توانید مقدار بین 20 تا 90 درجه سانتی گراد انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-93406 دارای ویژگی هایی مانند قفل کودک، شست و شوی سریع، شست و شوی خودکار دیگ، تاخیر در شست و شو تا 24 ساعت وغیره می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669